I am me

Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – det kan man ju fråga sig

Hur många tjej telefonnummer har du? – inte en blekaste aning

Gillar du nån nu? – alldeles för mycket! 

Vad gjorde du inatt? – sov tillsammans med två andra brudar i ett mycket varmt rum som helt plötsligt blev iskallt

Och i förrgår natt? – sov med världens finaste kille

Vad gör du innan du ska sova ? – går på toa, borstar tänderna, tar bort sminket & skickar iväg ett godnatt sms till min fina pojkvän

Kan du prata med din mamma om allt? absolut!

Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – det hade varit en svår situation men det hade förmodligen kommit ut förr eller senare

Isåfall hur tog dom det? i denna åldern hade dem tagit det negativt, ganska givet

Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – självklart! finns inget bättre

Choklad eller glass? – bros på. hade nog tagit båda hehe (oj vilken tjockis jag är)

Stövlar eller sneakers? – jag har en stor kärlek till stövlar, men sneakers på sommaren hade inte varit fel det heller

Kjol/klänning eller jeans? – jeans, no doubt

 

 

Hårfärg: brunett dock är jag råttfärgad egentligen (sandré)

Längd: 169 cm

Frisyr: hästsvans

Ögonfärg: grå/grön/brlå

Skostorlek: 36-37

Humör: trött & förväntansfull

Vänster eller högerhänt: vänsterhänt

 

 

10 saker om ditt liv:

 

Har du nånsin varit kär? – är det för tillfället

Tror du på kärlek? – vad vore ett liv utan kärlek? givet att jag tror på kärleken!

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – man lär sig av sina misstag, så faktiskt inte

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – MÅNGA gånger. lite för många gånger till och med

Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – ja, tyvärr

Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – älskat och älskat. det tror jag inte

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – är redan i ett förhållande

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nej

 

 

Det där eller det här:

 

Kärlek eller rik? – man blir rik på kärleken. men pengarna kan göra ett singelliv så mycket roligare. jag röstar på kärlek!

Vin eller öl? – vin men det är svårt att motstå en bira

Dag eller natt? – med rätt sällskap blir det hela dygnet

One night stand eller förhållande? – förhållande

Tv eller internet? - internet. kollar aldrig på tv

Pepsi eller cola? – coca cola utan tvekan!

Vild fest eller romantisk hemmakväll? – bros på! romantisk hemmakväll varje helg & en vild fest lite då & då

Färgfoto eller svartvita? – färg

Telefonkontakt eller face to face? – om det är ett vackert ansikte, face2face! haha nä, skoja bara

 

 

Har du någonsin?

 

Har du nånsin gjort något du ångrar? – det har vi alla

Har du hoppat bungy jump? – aldrig i mitt liv! det är fan inte mänskligt

Har du nånsin varit med i en olycka? – både stora & små!

Har du nånsin ätit en hel tårta? - nix

Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – yes & konstigt nog hände det också. har fortfarande ångest över den händelsen.. 

Har du nånsin gått på bio ensam? – varför i hela friden skulle jag det? haha

Har du nånsin tyckt att världen suger? – många gånger!

 

 

Två grejor:

 

Har du någonsin blivit jagad av polisen? – yes, 3 gånger för att vara exakt

Sover du helst själv eller med någon? – med min kära pojkvän!

 

Skulle:

 

Skulle du vilja vara längre? – trivs faktiskt i min längd

Skulle du vilja kyssas nu? – varje dag, timme, minut & sekund

 

Kan:

 

Kan du röra på öronen? – haha nä

Kan du slicka dig på näsan? – nope

Kan du kolla i kors med ögonen? – oui oui

Kan dina föräldrar lita på dig? – utan tvekan!

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – när jag sover ja annars nope

Kan du va på en fest utan att dricka? – iså fall måste det vara en väääldigt tråkig sådan

Kan dina vänner lita på dig? – givet!

Kan du tänka att pierca dig i naveln? – har redan en piercing där

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – bros ju på om jag finner något eller inte

 

 

Har:

 

Har du pussat någon som är fyra år äldre? – yesbox, min daddy & randoms utomlands

Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – nope

Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – nej

 

Vem:

 

Vem älskar du? – min familj, min pojkvän & mina närmaste vänner

Vem är den bästa artisten/gruppen? – detta blev svårt nu.. Swedish House Mafia & Bon Iver har alltid stått mig varmt om hjärtat

Vem pratade du senast i telefon med? – Micke

Vem är snällast i världen? – finns massvis med snälla människor runt omkring mig. finns nog inte en enda person som jag kan välja

Vem vill du prata med nu? – mina föräldrar

Vem sov du senast med? – Maggie & Steffi

Vem vet allt om dig? – Emelie vet nog verkligen allt om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0