Jag upptäckte kärlek, lycka & stress samtidigt ®

Fredag
image description
Åkte med Danne till ekeby där vi hade en super bra fredag&lördag! Mysiga stunder, film, kuddkrig, hund-mys-stunder, krig i mängder, peta i näsan tid & ännu mer mys! Går inte att beskriva hur mycket den killen betyder för mig! Helt sjukt.
Lördag
image descriptionimage descriptionimage description
När bussresan äntligen hade tagit 50 minuter så hoppade jag snabbt in i duschen, tog på mig kläder & begav mig på ännu ett äventyr. Det blev en tacokväll hos Filippa med Johanna, Ebba, Melina & Gripen. Tog bilder i mängder, hoppade på studsmattan, spelade spel & hade en riktigt go kväll!

Söndag
Why-is-monday-_201603967_large
Då var vi här igen..
När detta inlägget är publicerat tar jag volymen på max, svänger på rumpan & städar. När det är fixat går jag in i musikens värld då tankarna flödar samtidigt som jag går en runda i skogen för att lyckas bränna några kalorier. Duschar, käkar & kollar på film.
Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0