I lied when I said it didn't hurt


Gotye – Hearts A Mess
Dem senaste dagarna har jag gått runt & tänkt på en hel del saker, det är därför jag inte har haft någon tid till att skriva här. Igår drog jag ut en platta ur tåget & spenderade min kväll hos min grabb. Idag gick jag upp innan 7 vilket sällan händer. Gick som en zombie till bussen & skulle sedan springa som en dåre på plan för att vara med på en basketturnering. Resultatet blev bättre än förväntat, vårt lag vann hela turneringen. Cyklade ner till gymmet med Matilda & Danne då hans cykel fick punka.. Gymmade i 1½ timme & gick hem eftersom herr westins cykel inte var hel. Nu ska jag äta min persika & sova som en drottning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0