Day 5

Jag mår helt ok gott folk! Bilden nedanför visade endast vart jag, mamma & Tina befann oss häromdagen när Tina & jag inte direkt mådde så särskilt nådigt. Hon går dock på penicillin medan jag endast går på naturliga medel. Här är hot tamale as hell! 37-39 grader & har fortfarande inte satt min rumpa på stranden än, hur är detta möjligt? Det "enda" vi gör på dagarna är att gå, gå, gå & gå. Äta så man ser gravid ut, dansa på nattklubbar där vi dricker serbisk öl & massvis med drinkar. Man får dock ta smällen när det gäller toan, jag kissar 100gånger per dag utan krydd! Vi drar på båtfärder hit & dit & igår shoppade jag skor för cirkus 4000kr. Italiano is the shit! Ialla fall så kan jag ALDRIG sova på nätterna. Sover max 4timmar, det är därför jag skriver nu för att uppdatera er en smula. Senare idag ska vi till något kloster som tar 2,5timmat att köra dit, tagga.. Nu mår jag as illa & tror att jag kommer få upp mina bärs i vilken sekund som helst. HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0