It's amazing how one little conversation can change things forever


Fredag
Drog en tripp till väla med min favvo kille, Emelie & Anne. Käkade köttbullar på ikea & bockade av två julklappar från den oändliga listan. Jag & Danne "firade" även våran 8 månaders dag hos mig & käkade clementiner, haha..
Lördag
SLAPPEDAG!! Satan vad gött det är att ligga i sängen och börja på en helt ny serie, Pretty Little Liars.
Söndag
Vaknade snäppet innan 09.00, åt en stadig frukost sedan åkte jag & pappsen till gymmet & körde cross i 40min. Snart ska jag få i mig lite mat i magen, göra vid mig & åka ut till väla. Plugga & kolla PLL.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol du kunde lika bra ta av hela tröjan -.-

2012-12-09 @ 23:23:33
Postat av: emma

lol du kunde lika bra skrivit ditt namn & börjat hänga med på svenska lektionerna.

2012-12-10 @ 17:08:20
URL: http://emmamariacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0