★ Februari ★

Denna månad bestod av många "only girls night" kvällar, vilket var oerhört roligt! Den första kvällen var vi at Julias place där det slutade med gräddkrig. Attans vad äckligt man luktade när man kom hem, däremot var det fett värt det!
Andra tjejkvällen hamnade vi hos Filippa där vi käkade tacos & hade det super mysigt trots alla galenskaper!
Sist men inte minst befann jag mig hos Clara där vi hade en pokerkväll. Skrattade så tårarna rann och fick kramp i magen, one in a lifetime. Vilka minnen!
En annan kväll mötte jag, Clara & Kajsa upp Oliver & Gabriel då vi gick ner till staden för att träffa massvis med människor. Tillslut gick vi hem till Oliver där vi käkade panpizza & kollade på paranormal activity. Efter midnatt SPRANG jag & Clara hem till henne från Oliver eftersom vi blev vettskrämda av en kille som bankade på en ruta. Det var nog första gången i mitt liv som jag trodde att jag skulle bli mördad!
Efter att Filippa hade brutit sin arm tog vi risken att hänga med ett par brudar ner till Sirocco när dem öppnade. Knappt lökig kväll, men jisses vad roligt vi hade det!
Ännu en natt hos benke tillsammans med Johanna & Daniel. Provade även köra anden i glaset. Dessvärre fungerade det inte som förväntat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0