Årsresumé ★ Januari ★



Mitt 2012 kickade igång i Thailand. 3 veckor utan slask & snö, dessvärre regnade det konstant. Förstod inte hur bra jag hade det förrän jag kom hem, pojkvännen & vännerna var orsaken till all hemlängtan!

Efter många om & men färgade jag mitt hår lila. Ett utav mina störta beslut någonsin. Fick även min sena födelsedagspresent utav Filippa & Julia då vi alla tre gjorde fransk manikyr i stan. Satt där en hel eftermiddag & turades om att köpa hämtmat från McDonalds.

Spenderade nätter hos benke fylld med film, bacon-tandkräm (vidrigaste på länge), godis x1000 & blev serverade frukost som bestod av söndriga pannkakor. En tradition sedan högstadiet startade.

Hade många fina kvällar hemma hos Julia då vi pratade om alla problem som försvann lika snabbt som blixten. Gick till stallet då vi båda två trillade på isen, gjorde ett dussin tabbar & filmade mig när jag fodrade hästen. "hästapolleee" - always & forever.

Spenderade en helg hos Claudia med Emilia i höganäs där vi bestämde oss för att göra en film. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv som under dem kvällarna. Glädjetårar, mat, mat & mat.

Sist men inte minst blev jag & filippa medlemmar på Friskis&Svettis. Riktiga kämpar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0