All a girl really want is for one guy to prove to her that they are not all the same

Den senaste veckan har varit riktigt mysig trots alla galna händelser. Spenderade förra helgen hos min kille där vi tog det lugnt & mös för fulla muggar. Träffade Emelie efter hennes frukansvärda förkylning då vi tog en heldag med både shopping, snack ×1000 & en nattvandring i staden med 3kulor glass + tonvis med skrattanfall! 
 
Gårdagen spenderade jag hos grabben min & på kvällen drog jag & ett gäng grabbar till domsten där vi spenderade ett par timmar på en båt. Vi satt med ett par filtar & försökte ge varandra värme samtidigt som vi kollade på stjärnorna. Dock råkade Calle hamna i vattnet, hehe.. Bussarna slutade gå innan 12-slaget så runt 02.00 GICK vi hem från domsten!! Det blev en händelserik natt då jag blev skrämd ett dussin gånger & kom hem strax efter 04.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0